15 Temmuz 2016 Cuma

CANTABİLE TOMORROW


EKİM 2014
Romantik Komedi Müzik

OYUNCULAR
Joo Won - Cha Yoo Jin
Shim Eun Kyung - Seol Nae Il
Park Bo Gum - Na Yoon Hoo


Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.
     Müziği sever misiniz? Eğer bu soruya cevabınız ''hayır'' olursa diziyi izlerken biraz sıkılabilirsiniz. Ama cevabınız "evet" ise size iyi bir haberim var. Bu dizi de müzik bolca mevcut ve bununla birlikte eğlenceli bir dizi. Benim için tek sorun Seol Nae Il karakterini pek sevemedim. Çok abartılı buldum. Zaten erkeğe yapışan bayan rollerini pek sevmezdim. Bu dizide de resmen gözüme batırdılar bu karakteri.
     Neyse lafı fazla uzatmadan biraz da konudan bahsetmek istiyorum. Konservatuarda okuyan bir grup öğrencinin hikayesi anlatılmış. Seol Nae Il aşık olduğu Cha Yoo Jin peşinden koşarken tek düşündüğü aşkı ve eğlenceydi. Daha sonra kendindeki cevheri keşfedecek ve korkularıyla yüzleşecektir. Cha Yoo Jin ise başarısını diğer arkadaşlarına yardımcı olarak pekiştirir ve sonuçta bir okul orkestrası oluştururlar. Daha sonrada arkadaşlık ve birlik ile tüm zorlukların üstesinden gelirler.
     Dizide aşk vardı, arkadaşlık vardı ve müzik vardı. İzlerken eğlendiğim ve sıkılmadan bitirdiğim bir dizi oldu Cantabile Tomorrow. O yüzden sizlere de önerebileceğim bir dizi olduğunu düşünüyorum. İzlemek isteyenlere de keyifli seyirler diliyorum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder