19 Mart 2016 Cumartesi

BIRTH OF A BEAUTY


2014
Romantik Komedi

OYUNCULAR
Joo Sang Wook - Han Tae Hee
Han Ye Seul - Sara / Sa Geum Ran
Wang Ji Hye - Gyo Chae Yeon
Jung Gyu Woon - Lee Kang Joon


UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Güzel bir dizinin daha sonuna geldim. Yine beğenerek izlediğim bir dizi. Her bölümde sizi gülümsetecek sahnelerin olduğu seveceğiniz bir Romantik Komedi. Dizide Han Tae Hee karakterini canlandıran Joo Sang Wook benim favori aktörlerim arasına girdi. Daha önce de Cunning Single Lady dizisinde izlemiştim ve hayran kalmıştım oyunculuğuna. Bu dizide de performansı göz doldurdu ve hayranlığımı devam ettirdi. Koreli oyuncuların bakış ve yüz mimiklerinde ki başarılarına da ayrıca hayranım zaten.
                Dizinin konusuna gelince kısaca açıklamaya çalışayım. Sa Geum Ran kilolu bir bayandır. Kocası Lee Kang Joon sürekli yurt dışındadır ve bu sürede Sa Geum Ran kocasının ailesi ile onlara hizmet ederek yaşamaktadır. Bir gün kocasının onu aldattığını öğrenir ve buna rağmen kocasından vaz geçmek istemez. Bu sırada trafik kazası geçirir ve herkes onun öldüğünü düşünür. Sa Geum Ran ölmemiştir ve Han Tae Hee’den yardım alarak geçirdiği estetik ameliyatları sonrası güzel bir bayan haline gelmiştir. İsteği kocasını kendine aşık edip yine onunla yaşayabilmektir. Eski hayatında ki insanların arasına Sara adıyla geri döner. Fakat yaşadığı kazanın arkasında başka olayların olduğunu fark edince kimliğini kimliğini gizler ve gerçekleri öğrenmeye çalışır. Bu zaman zarfında Sa Geum Ran ile birlikte olan Han Tae Hee’de beraber büyüdüğü ve Lee Kang Joon ile evlenecek olan Chae Yeon’u bu evlilikten kurtarmak için bu işin içine girmiştir. Yani Sa Geum Ran kocası Lee Kang Joon’u, Han Tae Hee ise Chae Yeon’u istemektedir. Ortak çıkarda buluşan bu ikili birlik olup bu oyunu başlatmıştır. Fakat Sara’yı bekleyen bir gerçek olduğu gibi Han Tae Hee’yi de bir sürpriz aşk beklemektedir.

                İşte böyle karmaşık gibi gözüken ama aşkın gümbür gümbür yaşandığı bir dizi Birth Of a Beauty. İlk bölümünden son bölümüne kadar sıkılmadan izlediğim ve 21 bölüm olmasına rağmen çabuk bitirdiğim bu diziyi izlemeniz için sizlere de öneriyorum. Keyifli seyirler.
















6 yorum:

  1. Oh be sonunda muhteşem ikili evleniyor

    YanıtlaSil
  2. Mükemmel bir diziydi.tavsiye ederim.Hemen izleyin

    YanıtlaSil
  3. Ben daha yeni başladım 6 bölüm izledim ama kah gözlerimin dolduğu kah güldüğüm sahneler oldu. Beğenerek izledim. Yani bence izlenmesi gereken bir dizi kısa ama güzel.

    YanıtlaSil
  4. Gercekten cok guzel bir dizi emegi gecenlere tesekkur ederiz.İzlenmesi gereken bir dizi iyi seyirler

    YanıtlaSil
  5. Dizi toplam kaç sezon ve kaç bölümden oluşuyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben netflixten izliyorum,şuan 14. bölümdeyim. dizi bir sezon ve toplam 21 bölümden oluşuyor

      Sil