11 Temmuz 2016 Pazartesi

ANOTHER MİS OH/ ANOTHER OH HAE YOUNG


2016
Romantik Komedi

OYUNCULAR
Seo Hyun Jin - Oh Hae Young (Pasaklı)
Eric Mum - Park Do Kyung
Jun Hye Bin - Oh Hae Young (Güzel)


   Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

     Dizi yanlış anlaşılma sonucu yaşanan bir olay ile başlıyor ve yeni bir aşkın başlaması ile şekilleniyor. Diziye enteresan bir hava veren ise  Park Do Kyung (Eric Mum)'un zaman sıçraması yaşayarak geleceğe ait anıları görüyor olmasıdır. Bununla birlikte aynı isme sahip iki kadının kesişen hayatları ve bu durumdan dolayı yaşadıkları zorluklar dizinin konusunu oluşturuyor.
     Dizi hakkında kendi düşüncelerime gelince sıra şunu diyebilirim ki ben diziyi beğendim. Güzel bir diziydi. Dizinin gidişatı, aşkın anlatılması, hepsi güzeldi de beni rahatsız eden iki durum vardı. Birincisi kadın karakterin rolü beni biraz rahatsız etti. Dizinin konusu bu olsa da bana göre çok yapışık bir karakterdi ve bir kadını böyle görmekten rahatsızlık duydum. Diğer durum ise Park Do Kyung karakteri çok donuktu. Dizinin başından sonuna kadar aynı donukluk devam etti. Tamam dizinin başında anlam verebiliyorum da ilerleyen zamanlarda biraz daha sıcak bir karakter olabilirdi. İşte benim rahatsızlıklarım bunlardı. Ama bu durumlar diziyi kötü yapmıyor. Sadece izlerken biraz göze batıyor. Tabi ki bunlar benim için böyleydi. Sizler için de öyle olacak diye bir şey yok. Dizi hakkında anlatacaklarım bu kadar. Son olarak eklemeliyim ki izlememiz için önerebileceğim bir diziydi Another Mis Oh.,







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder