13 Şubat 2016 Cumartesi

DOCTOR STRANGER

DOCTOR STRANGER


MAYIS 2014
Tıbbi Romantik Dram

OYUNCULAR
Jin Se Yeon - Song Jae Hee / Han Seung Hee
Lee Jong Suk - Park Hoon
Kang So Ra - Oh Soo Hyun
Park Hee Jin - Han Jae Joon



UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Yine bir tıbbi dizi daha. Bu Kore dizisi tıbbi türde bir dizi ama sadece hastanede geçen olaylardan ibaret değil. İçinde politik olayların, entrikaların da olduğu uzun soluklu bir dizi.
                Kuzey Kore Başkanını ameliyat etmek için gönderilen babasının ardından Park Hoon da oraya götürülür. Ülkelerine geri dönemeyip orada yaşamak zorunda bırakılırlar. Büyüyüp babası gibi doktor olan Park Hoon çok sevdiği ve evlenmeyi düşündüğü kız arkadaşı ile ayrılmak zorunda bırakılır. Ardından canice araştırmaların yapıldığı bir merkeze doktor olarak götürülür. Orada bir nevi esir hayatı yaşarken diğer yandan da kız arkadaşını bulmaya çalışır. Oğlunun oradan kaçmasını isteyen babası bunun için tüm ayarlamaları yapar. Tesadüfen merkeze getirilen kız arkadaşı Song Jae Hee ile kaçmaya çalışan Park Hoon tam anlamıyla bunu başaramaz ve kız arkadaşı ile yolları tekrar ayrılır. Ama Park Hoon Güney Kore’de kalmayı başarır. Kız arkadaşından ümidi kesmeyen Park Hoon bir hastanede çalışmaya başlar.
                Güney Kore Başbakanının ameliyatını yapmak için yarışan iki ekipten birinde olan Park Hoon hastanede kız arkadaşına çok benzeyen bir doktorla karşılaşır. Bu onun kafasını biraz karıştıracaktır.
 Diğer ekipte olan Han Jae Joon da çok başarılı bir doktordur. Fakat onunda hastane ile ilgili başka planları vardır.
Bu dizi için, okuduğum bazı yorumlarda ‘’efsane dizi’’ gibi kelimeler ile tabir edildiğini gördüm. Bu beni biraz düşündürdü açıkçası. Dizi de çok olay var ve birçok konu işlenmiş. Bu açıdan tekdüze bir dizi olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Ama eklemem gerekir ki bu yönü benim biraz sıkılmamı sağladı. Bu benim tıbbi türde ki bir dizide bu kadar politik olayı görmeyi sevmemem ile alakalı olabilir tabi. Bunun yanı sıra birde ikili diyalogların bazıları çok uzatılmış gibi hissettim bu da beni sıkan başka bir durum. Benim dizi ile ilgili şahsi fikrim biraz sıkıldığımdır. İlk bölümlerde bunu daha çok hissettiğimi söyleyebilirim. Daha sonralarda daha iyi gittiğini düşünüyorum.



















Bu diziden de bu kadar. Yorumlarınız ile bana eşlik ederseniz sevinirim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder