12 Şubat 2016 Cuma

TO BE CONTİNUED

TO BE CONTİNUED


AĞUSTOS 2015
Fantastik Romantik

OYUNCULAR
Yoon San Ho - Yoon San Ho
Kim Myung Jun - MJ
Lee Dong Min - Cha Eun Woo
Kim Sae Ron - Jeong Ah Rin
Kim Moon Bin - Kim Moon Bin
Park Min Hyuk - Rocky
Park Jin Woo - JinJin


UYARI:Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Bu dizi izlediğim ilk mini Kore dizisi. Mini diziler bizim pek de alışık olmadığımız formatta. Bölüm sayısı normal bir dizi kadar olurken süresi kısa olabiliyor yada tam tersi süresi normal bölümü az olabiliyor. Bu dizi de 12 bölümden oluşuyor. Bölümler ortalama 15 dk kadar sürüyor.
                Mini diziler hakkında söylenebilecek pek bir şey yok açıkçası. Bir filmi parçalara bölmüşler gibi bir şey. Ben de bu dizinin tüm bölümlerini indirip bir akşamda film izler gibi izledim. O yüzden eğlenceliydi.
                Dizinin konusu da biraz karmaşıktı açıkçası. Bir kızın dileği ile bir grup genç geçmişe gidiyorlar. Bunlardan bazıları hiçbir şey hatırlamazken bazıları da geçmişe gittiklerinin farkındalar. Olay bundan ibaret , çok bir şey yok dizide. Benim hoşuma giden kısmı dizide ki şarkı söyledikleri ve dans ettikleri sahneler. Onun dışında beni etkileyen konusu yoktu.
                Dizi gibi düşünüp değil de film gibi düşünüp bir kere de izleyebilirsiniz. Ama yüksek beklenti içine de girmeyin derim ben. Son olarak da izlerken sıkılmasam da çok etkilendiğimi söyleyemeyeceğimi ekleyerek bitirmek istiyorum yazımı.
















1 yorum:

  1. moon lovers izledinizmi izlediyseniz eyer 2 sezon cikicakmi sonu beni cok fena yapti simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil