6 Mart 2016 Pazar

BUBBLEGUM

EKİM 2015
Romantik

OYUNCULAR
Lee Dong Wook - Park Ri Hwan
Jung Ryeo Won - Kim Haeng A


UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.
            
                Bu dizi hakkında hiç yorum okumadan, bilgi edinmeden izlemeye başladım. Hiç de dram izleyecek modda değilken izlediğim için biraz eleştirilerim ağır olacak sanırım. O neydi ya…  Hep bir hüzün, dram, herkeste hüzünlü bir hikaye. İnanın içim bayıldı. Zaman zaman da güldürdü şimdi hakkını da yememek lazım. Ama benim gibi Romantik Komedi türde bir dizi izleme havasındayken sakın başlamayın. Yok ben dram seviyorum diyorsanız işte o zaman izlemenizi önerebilirim.
                Dizi konusu itibariyle ‘’The Time We Were Not In Love’’ dizisi ile benzerlik gösteriyor. İki dizide de uzun zamandır arkadaş olan bir kadın ve erkeğin birbirine aşık olması işlenmiş. Ama bunun dışında iki dizi birbirinden çok farklı ilerliyor.
                Dizide Kim Haeng A bir sürü acı yaşamış bir karakterdir. Küçük yaşta annesini kaybetmiş daha sonra babasını kaybetmiştir. Babasının ölümünün ardından babasını seven ve aynı zamanda onun arkadaşı olan kadın ile yaşamaya başlamak zorunda kalır. Bu kadının birde Park Ri Hwan adında oğlu vardır. Kim Haeng A ile Park Ri Hwan aynı evde yaşayan aynı okula giden iki iyi arkadaş olmuşlardır. Birlikte büyürken hislerini gömmüş olan bu ikili zamanla hislerinin farkına varırlar. Ama önlerinde birlikteliklerini asla istemeyen anne vardır. Buna ilaveten bu kadın hastalanınca işler daha da karışır.
                Konuyu kabaca özetlersek bunları yazabiliyorum. Ama dizide birçok karakterin farklı hikayeleri de var. Sadece bu iki kişinin ilişkisi değil işlenen. Ama yinede bunlar benim izlerken sıkılmış olduğum gerçeğini değiştirmiyor. Dizide boğucu bir hüzün ve dram vardı. Ya da şöyle söylemeliyim ki benim dram izleyesim yokken bana denk gelmiş olması ve böyle olumsuz eleştirilerim dizinin şanssızlığı… ;)









































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder