29 Şubat 2016 Pazartesi

IT'S OKAY THAT'S LOVE

IT'S OKAY THAT'S LOVE


2014
Melodram Romantik Tıb

OYUNCULAR
Zo In Sung - Jang Jae Yeol
Kong Hyo Jin - Ji Hae Soo
Sung Dong Il - Jo Dong Min
Lee Kwang Soo - Park Soo Gwang
D.O - Han Kang Woo



UYARI : Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Çok sevdim. Çok beğendim. Güzel bir Kore dizisi. Bu sözlerle çok kısaca özetlemiş olsam da üzerine konuşmak istediğim bir dizi ‘’It’s Okay That’s Love’’ . en başta belirtmek istediğim dizide ki karakterler ve oyuncuların ortaya koyduğu oyunculuklar. Bu dizide sanki yan rol yok da hepsi başrol gibiydi. Benim favori ismim yan rol olmasın rağmen Jo Dong Min karakteri ile Sung Dang Il’dır. Kendisi en çok güldüğüm sahnelerin sahibidir.
                Dizi bazı şeyleri anlayamamak üzerinden ilerliyor ve bunu da Jang Jae Yeol karakteri ile Zo In Sung bize veriyor. Başlarda yüzünü okuyamıyorsunuz. Yüz mimikleri ile harika bir oyunculuk çıkartmış ortaya bence.
                Dizinin konusundan çok da bahsedemeyeceğim. Çünkü en ufak tüyo dizinin büyüsünü kaçırabilir. Kabaca bahsetmem gerekirse aynı evde yaşayan ikisi psikiyatr, biri psikolojik rahatsızlığı olan üç kişinin evlerine bir yazarın gelmesi ile yaşanan olaylar diyebilirim. Dizide bazı psikolojik rahatsızlıklar ele alınmış ve başka başka hayatların diziye ufak dokunuşları ile dizi genişlemiş.
                Dizinin uzun bir kısmı gayet komik ve eğlenceli geçiyor. Bazen kahkahalarınızı tutamayacağınız sahneler olabilir. Dizinin son kısımları ise biraz izlerken hüzünlendiriyor. Genelde Kore dizilerinde olduğu gibi yani. Hiçbir dizi ne tamamen komik ne de tamamen dram. Dizide bu iki tema çok güzel harmanlanmış.
                Tekrar ediyorum ben bu Kore dizisini beğenerek izledim. Sizlere de izlemeniz için önerebileceğim bir dizi olduğunu düşünüyorum.





 

































     Bu diziyi izlemenizi öneriyorum. Eğer izlemediyseniz hiç düşünmeyin izleyin ve yorumlarınızı benimle paylaşın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder