10 Şubat 2016 Çarşamba

LİAR GAME

LİAR GAME


EKİM 2014
Gizem Romantik

OYUNCULAR
Lee Sang Yoon - Cha Woo Jin
Kim So Eun - Nam Da Jung
Shin Sung Rok - Kang Do Young


UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

Kore dizilerinin tür ve hikaye bakımından ne kadar da zengin olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Bu dizide de günlük hayatta sıkça kullandığımız aslında sıradan kelime olan ‘’güvenmek’’ üzerine kurulmuş sıra dışı bir dizi. Psikolojik bir dizi olan Liar Game dizisini izlerken algılarınız açık olmalı.
‘’Hiç kimseye güvenme’’ sloganıyla oluşturulan bir TV programı olan Liar Game halktan seçilmiş 40 kişi ile oyuna başlayacaktır. İşe geç kalmamak için acele eden Nam Do Jung bu oyuna sürüklendiğinin farkında bile değildir. Yaşlı kadının emanet ettiği çantayı açınca para dolu olduğunu gören Nam Do Jung parayı polise teslim edecekken çantada çalan telefona cevap verir. Artık oyun için seçilmiştir. İlk başlarda bu oyuna katılmayı düşünmezken öğretmeninin sözleri onu yarışmaya katılmaya ikna eder. Yarışmanın temeli diğerlerini kandır ve kimseye güvenmedir. Yarışmaya katılan Nam Do Jung daha ilk andan kandırılınca hapishaneden çıkan, zekasıyla ün yapmış genç profesör Cha Woo Jin'den yardım ister. Bir şekilde yardım etmeye ikna olan Cha Woo Jin da artık yarışmanın içindedir. Kimseye güvenmeyen Cha Woo Jin ile herkese güvenen Nam Da Jung’'ın  bu zorlu yolda mücadele edecekler. Bütün olayların yanında bir de bu ikisine saplantı derecesinde takılmış yarışmanın sunucusu  Kang Do Young da vardır. Bu üçlüyü bekleyen son da üçünün de bağlantılı olduğu bir de hikaye vardır.
Tüm bunlar çeşitli akıl oyunları, beyin fırtınaları ile izleyiciye sunulmuş. Bu dizi için muhteşem kelimesini kullanamasam da, dizide bazı boşluklar görsem de yinede güzel bir diziydi diyebiliyorum. İzlemekten keyif aldım ve çok çabuk bitirdim. Gizem seviyorsanız izlemenizi öneririm.





























      İzlemek isteyenlere iyi seyirler diliyorum izleyenlerden de yorumlarını benimle paylaşmalarını bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder