2 Şubat 2016 Salı

EMERGENCY COUPLE

''EMERGENCY COUPLE'' İZLEMENİZİ ÖNERİRİM


OCAK 2014
Romantik Komedi Tıbbi

OYUNCULAR
Choi Jin Hyuk - Oh Chang Min
Song Ji Hyo - Oh Jin Hee
Lee Pil Mo - Kook Chen Soo


                UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

Yine güzel bir Kore dizisi. İzledikten sonra yüzümde bıraktığı ifade gülümseme olan, başından sonuna kadar beğendiğim bir dizi oldu Emergency Couple. 21 bölüm olmasına rağmen hiç sıkılmadan keyifle izledim bu diziyi. Hatta daha da uzun olsa izleyebilirdim. Bazen dizileri uzatmak için konuyu saptırıp değiştiriyorlar, o zaman yazık etmişler diziye demekten kendimi alamıyorum. Ama bu dizi her şeyi kıvamda, konusu derli toplu, dağıtılmamış, bölüm sayılarının hepsi güzel doldurmuş olarak karşıma çıktı. Kendini keyifle seyrettirdi ve bitti.
                Dizinin yakışıklı doktoru Oh Chang Min karakterini canlandıran Choi Jin Hyuk’u daha önce The Heirs dizisinde asık suratlı abi olarak izlemiştim. O rolünü de beğenmiştim fakat burada ki sempatik halleri ve gülen yüzünü daha fazla beğendim. Aslında bu dizideki tüm oyuncuları bay bayan ayırmadan beğendiğimi söyleyebilirim.
                Dizinin konusuna gelince genel olarak Romantik Komedi türdeki Kore dizilerinden farklı başladığını söyleyebilirim. Normalde alışık olduğumuz tablo dizi sonunda aşık çiftin kavuşması yada evlenmesiyken, bu dizi çiftin evlenme sahnesi ile başlıyor. Birbirlerini çok seven Oh Chang Min ve Oh Jin Hee kaçarak evleniyorlar. Bir yıl süren evlilikleri ikisine de mutsuzluk getiriyor. Ailelerinin desteklerini çekmeleri ile hayatları umulmadık yöne kayan ikili evliliklerinde aşkı kaybediyorlar ve çözümü boşanmakta buluyorlar. Bu şekilde başlayan dizide kader 6 yıl sonra onları tekrar karşılaştırıyor. Evlenmeden önce doktorluk okuyan Oh Chang Min ve boşandıktan sonra çalışarak hayatına farklı bir yön veren Oh Jin Hee aynı hastanede doktorluğa başlıyorlar.
                Birbirlerinden nefret eden iki insan olarak yan ayna duramazlarken doktor olarak birlikte çalışmaya başlıyorlar. Bu birliktelikten ikisi de hoşnutsuz oluyor ama aynı zamanda da birbirlerinde görmedikleri yada unuttukları yönlerini tekrar görüyorlar.
                Dizide sadece bu ikilinin yaşadıkları yok tabi ki. Acil serviste yaşananlar, başka aşk hikayeleri ve ikilinin halleri size sıkılmayacağınız bir seyir keyfi yaşatıyor. Ben beğenerek ve keyif alarak izledim. Bu yüzden sizlere de izlemeniz için öneriyorum bu diziyi.















     Bu diziden de bu kadar diyerek keyifli seyirler diliyorum. Yorumlarınızla bana eşlik ederseniz sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder