8 Şubat 2016 Pazartesi

BRIDE OF THE CENTURY

BRIDE OF THE CENTURY / YÜZYILIN GELİNİ


ŞUBAT 2014 
Fantastik Romantik Komedi Dram

OYUNCULAR
Lee Hang Ki - Choi Kang Ju
Yang Jin Sung - Na Doo Rim / Jang Yi Hyung


UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Bu dizinin türü için Romantik Komedi yazmışlar benim izlediğim sitede. Ben de buna ekleme yaptım. Fantastik, Dram. Çünkü ne ararsan var bu dizide. Hayalet var o yüzden fantastik, gözyaşı var o yüzden dram, gülmek var o yüzden komedi ve tabi ki aşk var o yüzden de romantik.
                Dizinin konusu aslında klişe  denilebilecek bir konu. Birbirine çok benzeyen iki kız var ve birinin diğerinin yerine geçmesi ile gelişen olaylar anlatılıyor. Ama dizi, konuyu klişelikten çıkartan bir hikayeye de sahip. İşte o hikaye de ailenin üzerindeki lanet. 100 yıldır ailenin üzerinde olduğuna inanılan lanete göre evin en büyük erkek çocuğunun ilk gelini, evi koruyan hayalet tarafından öldürülüyor.
                Ailenin büyük oğlu Choi Kang Ju, insanlar ile mesafeli bir yaşantı süren, yüzünde gülümsemenin pek görülmediği bir kişiliğe sahiptir ve evlenmesi için annesinin seçtiği Jang Yi Hyung ile nişanlanır. Ama olaylar öyle bir gelişir ki Jang Yi Hyung yerine ona çok benzeyen ve büyükannesinin ameliyatı için paraya ihtiyacı olan Na Doo Rim geçer. Daha sonra aşk bu ikilinin kapısını çalar fakat asıl olaylar ondan sonra başlar. Yalan üzerine kurulan bir ilişki, 100 yıllık lanet ve birçok olayla mücadele etmek zorundadırlar.
                Dizi bende genel olarak izlenebilir, iyi bir kanı bıraktı. Ama diziyi izlerken zaman zaman hoşnutsuz olduğum, gereksiz dram vardı. İzlerken ‘’ öff ya söyleyin de açığa çıksın, eee artık birleşin’’ dediğim zamanlar oldu. Birde Kore dizilerinde nedendir bilmem sonuna illa ki bir ayrılık koyup zaman atlaması yapıyorlar. Genel olarak ondan da sıkıldım. Zaman herşeyin ilacı demeye getiriyorlar herhalde ama bazen de sırf bu zaman atlamasını koymak için diziye gereksiz dram ekliyorlar. Bu dizide de öyle hissettim açıkçası.

















     İzlemeyi düşünenlere iyi seyirler diliyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder