14 Mart 2016 Pazartesi

MOORIM SCHOOL


OCAK 2016
Gençlik Okul Aksiyon

OYUNCULAR
Lee Hyun Woo - Yoon Shi Won
Seo Ye Ji - Sim Soon Duk
Jung Yoon Jin - Hwang Sun Ah
Hong Bin - Wang Chi Ang


UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Nedendir bilmiyorum bu dizinin ilk afişini gördüğümde fantastik türde bir dizi olacağı canlanmıştı aklımda. Özel güçleri olan gençlerin gittiği bir okul düşüncesi vardı kafamda. Hakkında hiç yorum okumadan başlayınca seyretmeye dizi boyunca da böyle bir beklenti içindeydim ve tabi ki beklentilerimi karşılamadı. Diziyi en başında yanlış yorumlamış ve o yönde beklentilerimi ilerletmiştim. Bu yüzden de umduğum gibi çıkmayışı beni hayal kırıklığına uğrattı. Yani demem o ki eğer fantastik bir dizi bekliyorsanız öyle bir şey düşünmeyin. Birkaç kurgu dışında her şey olağandı.
                Ayrıca bu demek değil ki dizi kötüydü. Kötü diyemem ama muhteşem olmadığı da bir gerçek. Genelde gençlik ve okul dizilerinde olduğu gibi ortalama bir diziydi. Ama bir artısı var o da dizi boyu devam eden gizemdi. Bu gizem diziyi izlerken meraklandırıp devamı için ilgi uyandırıyordu.
                Dizi tabi ki bir okulda geçiyor. Ama bu okul sıradan bir okul değil. Farklı derslerin de olduğu, herkese kapılarını açmayan, sıra dışı bir okul. Burada yolları kesişen birkaç gencin hikayesinden okulun kuruluşunda ki sırra kadar birbirinden uzak gibi görünen aslında bağlantılı birçok konunun anlatıldığı bir dizi.
                Yoon Shi Won ünlü bir grubun solistidir ve yaşadığı rahatsızlık sonucu ve birazda tesadüfi bir şekilde kendisini Moorim Okulunda bulmuştur. Onunla aynı anda okula gelen Wang Chi Ang da başlarda hiç istemiyor olmasına rağmen bu okulda okuyan bir kıza aşık olup gelmiştir Moorim Okuluna. Bu iki gencin okula adım atmaları bile olaylı olmuştur. Daha sonra aşk, arkadaşlık derken dizinin seyri değişiyor ve geçmiş ile bağlantılı olaylar yaşanmaya başlıyor.

                Dizinin konusu hakkında çok da bir şey söylemek istemiyorum çok ipucu verip de gizemi bozmamak için. Beklentilerinizi yüksek tutmadan izlerseniz beğeneceğinizi umuyorum.























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder