4 Mart 2016 Cuma

ORANGE MARMALADE



MAYIS 2015
Fantastik Romantik Gençlik

OYUNCULAR
Yeo Jin Goo - Jung Jae Min
Seol Hyun - Baek Ma Ri
Lee Jong Hyun - Han Shi Hoo
Gil Eun Hye - Jo A Ra




UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Diziyi pek beğenmediğimi söyleyerek başlamak istiyorum. Yine bir vampir teması ve yine başarısızlık diye düşünüyorum. Çok yapay duruyordu bu kadarına da inanamadım resmen. Bunun dışında bölük pörçük bir diziydi. Yani aynı kişiler ve aynı konuyu hem günümüzde hem de geçmişte işlemeleri benim izlerken sıkılmamı sağladı. Özellikle tarihi dizileri sevmediğim de göz önüne alınırsa zaten izlediğim bir konuyu bir de tarihi olarak izlemek çok sıkıcıydı. Sonra yine olayların günümüze dönmesi ile biraz nefes alsam da bu benim memnuniyetim için yeterli değildi. Tüm bunlar ile birlikte bir de oyunculuklarda ki yetersizlikler diziyi vasat olmanın içine soktu. Dizide ki kızların güzelliği, erkeklerin yakışıklılığı ve iyi olan oyuncular diziyi vasat olmaktan kurtaramadı. Tüm bunlar benim düşüncem olmakla beraber şaşırtacak derecede zıt fikirlere sahip olabilecek insanlar olduğunu da düşünüyorum. Bu yüzden izleyip izlememeniz arasında seçim yapabilmeniz adına biraz da konusundan bahsetmek istiyorum.
                Vampirler ve insanlar bir barış sözleşmesi imzalamışlar ve birlikte yaşam sürüyorlardır. Fakat bu anlaşmanın taraflarından biri olan vampirler kimliklerini gizlemek zorundadırlar. Dizi günümüzde başlıyor. Varlığını gizleyen bir vampir ile vampirlerden nefret eden bir insanın aşık olmasını anlatıyor.
                Okulda göze batmak istemeyen vampir kız Baek Ma Ri, okulun popüler yakışıklısı Jung Jae Min’den uzak durmaya çalışır. Baek Ma Ri’den hoşlanan Jung Jae Min, vampir olduğunu bilmeden kıza yakınlaşmaya çalışır. Sonunda kendini engellemekten vazgeçen Baek Ma Ri’de ondan hoşlandığını söyler. Buraya kadar her şey iyi giderken Baek Ma Ri’nin vampir olduğunun ortaya çıkması ile olaylar değişir. Dizinin tarihi kısmı da burda sonra başlar ve hemen hemen aynı konu birde tarihi dizi olarak işlenir.

                Hiçbir Kore dizisi için kesinlikle izlenemez diyemem. En fazla izlerken sıkılmışımdır ki bu da herkes için göreceli bir kavramdır ve sizlerin de aynı hissedeceğiniz anlamına gelmemektedir. Sonuç olarak izlemeseydim de olurmuş ama izlediğim için de pişman değilim dediğim bir Kore dizisi oldu ‘’ Orange Marmalade’’.





































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder