26 Haziran 2016 Pazar

VAMPİRE DETECTİVE



Mart 2016
Gizem Fantastik

OYUNCULAR
Lee Joon - Yoon San
Lee Se Young - Han Gyeo Wool
Oh Jung Se - Yong Goo Hyung





Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.
     Bu dizi hakkında sizlerle paylaşacak çok şeyim yok aslında. Kısaca biraz konusundan biraz da kendi fikrimden bahsedeceğim ve sonrasında kapatacağım Vampire Detective sayfasını.
     Dizide üç arkadaş birlikte özel göreve çıkar ve olan olaylardan sonra bu arkadaşlardan biri özel dedektif olur. Daha sonra da bir doktor tarafından vampire dönüştürülür. Türlü türlü olaylar yaşayan bu vampir dedektif yaşamındaki gizemi çözebilecek mi? Sizlere fazla spoi vermek istemediğim için konuyu burada kapatıyorum.
     Benim fikrime gelince de diziyi pek beğenmedim. En başta çok karanlıktı. Bu karanlıktan dolayı dizi boyunca bana kasvet bastı. Bunu saymazsak dizi gizemli ilerlerdi ve izlerken bende merak uyandırdı. Dizinin bu yönü iyiydi ama yinede son iki bölümü ve finali beğenmedim. Bana ''Blood'' dizisini anımsattı. O dizi de vampir konuluydu ve gayet güzel ilerlerken son iki bölümde saçmalamışlardı. Bu da ona benzer oldu. Tabi o kadar saçmalamamış olsalar da daha iyi olabilirdi. Bir de ucu açık şekilde biten dizilere sinir oluyorum. '' Ya kardeşim o kadar oturup izliyorum diziyi sonunu neden öyle saçma bitiriyorsunuz? bize de yazık değil mi?'' diye feryat edesim geliyor. Bu cümleyle de duygularımı gayet açık ifade ettiğimi düşünüp yazıma burada son veriyorum. İzlemek isteyenlere de iyi seyirler diliyorum. :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder