25 Nisan 2016 Pazartesi

DESCENDANTS OF THE SUN


ŞUBAT 2016
Romantik Komedi Aksiyon Dram

OYUNCULAR
Song Joong Ki - Yoo Shi Jin
Song Hye Kyo - Kang Mo Yeon
Jin Goo - Sae Dae Young
Kim Ji Won - Yoon Myeong Joo


UYARI: bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Benim için “çok güzel diziler” sıralamasına giren harika bir diziydi. Her yönüyle beğendiğim bir dizi oldu Descentants of the Sun. Şöyle bir düşünüyorum da dizide eksiklik bulamıyorum. Her şeyin var olduğu, iyi kurgulanmış bir diziydi. O yüzden övgülerim size biraz abartılı gelebilir ama ben bu dizinin tüm bunları hak ettiğini düşünüyorum.
                Dizinin içinde her şey vardı. Aşk vardı hem de fazlasıyla. Sadece başrollerin değil yan rollerin aşkı da çok güzel tat verdi. Her köşede başka bir aşık vardı bu dizide. Onun dışında komedi vardı. Bazı sahnelerde kahkahalarımı tutamadım diyebilirim. Başka başka…  Aksiyon, dram, felaketler, güzellikler… ne ararsanız bu dizide bulabileceğinize inanıyorum. Tüm bunlarla birlikte bir de hiçbir şey de aşırıya kaçılmadığını söylemek isterim.
                Dizinin konusundan bahsetmek gerekirse bir asker ve bir doktorun aşkı ile birlikte daha birçok aşkın ve olayın anlatıldığı bir dizi Descentants of the Sun. Dizinin konusundan bahsederken tek bir konuyu odak seçip anlatmak diziye haksızlık olur diye düşünüyorum. Tüm konuları da anlatırsam sizlere fazla spoi vermiş olurum ve o zamanda dizinin seyir keyfi kalmaz. O yüzden sanırım bu kadar anlatmakla yetineceğim.

                Bu diziyi o kadar çok beğendim ki yazısına başlarken sayfalarca anlatabilirim gibi geldi bana ve öylede aslında ama sizi sıkmamak ve fazla spoi vermemek için kısa kestim. Yazımı bitirirken sizlere şunu iletmek isterim ki, aşkla dolu, güzel, hiç sıkılmadan izleyebileceğiniz şekilde değişik konularla kurgulanmış muhteşem bir dizi Descentants of the Sun. Tüm bunlardan sonra tek bir şey kaldı söylenebilecek o da “ şiddetle izlemenizi tavsiye ediyorum” .
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder