20 Nisan 2016 Çarşamba

PRİDE AND PREJUDİCE


EKİM 2014
Hukuk

OYUNCULAR
Choi Jin Hyuk - Koo Dong Chi
Baek Jin Hee - Han Yeol Moo
Lee Tae Hwan - Kang Soo
Choi Min Soo - Moon Hee Man
Song Chang Min - Jeong Chang Gi


UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                En başta belirtmek isterim ki dizi tür olarak hiç bana hitap etmiyor olmasına rağmen Choi Jin Hyuk’un oyunculuğunu beğendiğim için izledim bu diziyi. Tabi ki benim tarzım bir dizi olmadığı için bana biraz durağan geldi. Benim türüm kesinlikle Romantik Komedi. Ama bu dizide izlemekten pişmanlık duymadığım bir dizi oldu her ne kadar zor bitirsem de. Eğer bu türdeki dizileri seviyorsanız izlemenizi tavsiye ederim. Çünkü dizinin en beğendiğim noktası da budur ki dizinin sonuna kadar suçlu kim,  kim güvenilir, kim düşman hiç anlamıyorsunuz. Herkesten şüphelendiğiniz ve herkese güvendiğiniz zamanlar yaşayabiliyorsunuz. Bu yüzden dizi vermek istediğini vermiş ve başarıya ulaşmış diye düşünüyorum.
                Konusundan kısaca bahsedeceğim ve çok ipucu vermeyeceğim sizlere. Çünkü birkaç karakter dışında hiçbir şey bilmeden izlemeniz gereken bir dizi.
   Han Yeol Moo (Baek jin hee) karakteri kardeşi öldükten sonra üstü kapatılan bu olayı araştırmak için savcı olur ve staj yapmaya başlar. Koo Dong Chi(Choi Jin Hyuk) de Han Yeol Moo’nun staja başladığı yerde savcıdır. Daha önceden de tesadüfen karşılaşmış olan bu iki kişi aynı ofiste çalışmaya başlar. Bundan sonra olaylar başlar. Daha fazla bir şey anlatmayacağım çünkü diziyi çekici kılan gizemi bozmaya niyetim yok.
                   İzleyip izlememe konusunda fikir edinmek isteyenlere şunu söyleyebilirim, bu türdeki dizileri seviyorsanız evet izleyin ama sevmiyorsanız çok da zorlamayın çünkü sevmeyen ben için bu dizi sadece idare eder olarak kaldı.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder