10 Nisan 2016 Pazar

ONE SUNNY DAY



2014
Romantik
Mini Dizi

OYUNCULAR
So Ji Sub
Kim Ji Won



UYARI:Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

      So Ji Sub hatırına izlediğim bir mini diziydi. oyunculuğuna bayıldığım adamı bu halde görmek canımı sıktı. Mutsuz bir karakteri canlandırıyordu. Bu yüzden hiç mimik göremedik kendisinden maalesef. Ruh gibi dolaştı dizi boyu...
      Dizide So Ji Sub'un canlandırdığı karakter sevgilisinden ayrılmış, mutsuz bir kişiliktir. İş için Jeju adasına gider. Orada tesadüf eseri bir kız ile tanışır ve beraber vakit geçirmek zorunda kalırlar. Dizinin son bölümüne kadar böyle gider. Sonra da ona aşık olur. Dizi bundan ibaret. Zaten bir mini dizi olduğu için çok da bir şey beklemiyordum. Ama bu dizide hiç bir şey yok gibiydi. Yine de So Ji Sub hatırına izleyip bitirdim diziyi. Bu kadar durağan olduğunu ve So Ji Sub'dan asık surat dışında hiçbir mimik göremeyeceğimi bilseydim izlemezdim herhalde diyerek bitirmek istiyorum yazımı.





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder