9 Haziran 2016 Perşembe

CHEONGDAM-DONG ALICE



2012-2013
Romantik Komedi

OYUNCULAR
Park Shi Hoo - Cha Seung Jo
Moon Geun Young - Han Se Kyung
Kim Ji Suk - Tommy Hong
So Yi Hyun - So Yoon Ju



UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Bu diziyi hep sinir içinde izledim desem yalan olmaz herhalde. Normalde dizilerde kötü karakter olarak izlediğimiz zengin koca avcısı kadınlar bu dizide iyi karakter ve başroldü. Bu kadar acımasız olmak istemiyorum ama çeşitli gerekçelerin arkasına sığınarak dizi boyu birilerinin kandırılmasını izlemek beni rahatsız etti. Dizinin başından sonuna en çok sevdiğim bölümleri ise gerçeklerin ortaya çıktığı son iki bölümdü.
                Dizide “çok çalışırsam başarırım” düşüncesi ile yaşayan Han Se Kyung(Moon Geun) bir gün bu düşüncenin aslında işe yaramadığını fark eder. Ondan sonra da tek becerisi insanları kullanmak olan arkadaşından yardım ister ve zengin insanlar ile tanışmak için bazı yollar dener. Sonuç olarak hem kendi acı çeker hem karşısındakine çektirir ve çeşitli olaylar yaşar. Tabi tüm bunlar olurken güzel olaylar ve sahnelerde olur. Hatırlatmam gerek ki bu dizi Romantik Komedi. Sonuç olarak türüne uygun bir şekilde mutlu sonla biter.
                Sadece ben mi böyle hissettim diziyi izlerken bilmiyorum yada sizlerin düşüncelerinin ne olacağını kestiremiyorum. Birde karakterlerden bahsetmek gerekirse dizide ki bayan karaktere hem gıcık oldum hem sevdim. Erkek karakter ise çok sempatikti. Bunları da eklemeden edemeyeceğim. Başka dizi alternatifiniz varsa çok da önerdiğim bir dizi olduğunu söyleyemeyeceğim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder