16 Haziran 2016 Perşembe

FALLİNG FOR INNOCENCE


NİSAN 2015
Romantik Komedi

OYUNCULAR
Jung Kyung Ho - Kang Min Ho
Kim So Yeon - Kim Soon Jung
Yoon Hyun Min - Lee Joon Hee


Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.
     Bu diziye daha önce başlayıp kadın oyuncuyu role yakıştıramadığım için ilk bölümde bırakmıştım. Bir süre ara verdikten sonra yarım dizi olmasını istemediğimden diziyi izlemeye başladım. Bütün dizi boyunca ilk fikrim hiç değişmedi ve ben kadın baş role bir türlü ısınamadım ama inatla izledim.
     Kısaca dizinin konusundan bahsetmek istiyorum sizlere. yaşadıklarından dolayı kalbi katılaşmış ve zalim denebilecek bir yapıya bürünmüş iş adamı olan Kang Min Ho, geçmişte yaşananlar yüzünden amcasından intikam almak ister. Tüm yaşamını bu yönde çizip ilerlerken Kang Min Ho kalp hastalığı ile mücadele eder. Bir gün kalp nakli olur ve kişiliğinde değişiklikler meydana gelir. Başlarda amcasının sekreteri olan Kim Soon Jung onun için güvenilemeyecek bir çalışanken zamanla ona  karşı hisler beslemeye başlar. Dizide aşk dışında bir çok olay daha yaşanırken kahramanlarımız mutluluğu yakalayabilecek mi? Onu da izleyip göreceğiz diyorum.
     Dizi beni benden almasa da bitirmek uzun sürse de yine de bitirdim. Çok mu beğendim. Hayır. Çok mu kötüydü. Hayır. Bana göre ortalama bir diziydi diyebilirim. Tabi bu fikirlerimi sizlerle paylaşırken herkesin farklı zevklere sahip olduğunu da hatırlatmak isterim. Ne de olsa her şey her zaman herkese aynı etkiyi yaratmayabiliyor. Böyle bir cümlenin ardından artık tek yapabileceğim de sizlere iyi seyirler diyerek veda etmek olacak. İyi seyirler :) 

 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder