25 Ocak 2016 Pazartesi

HEALER

HEALER/ MUTLAKA İZLEYİN


ARALIK 2014
Romantik Komedi Aksiyon

OYUNCULAR
Ji Chang Wook - Seo Jung Hoo
Park Min Young - Chae Young Shin 
Yoo Ji Tae - Kim Moon Ho



 UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Çok beğendiğim bir dizi olduğunu söyleyerek başlamak istiyorum. Bayıldım bu diziye. Kore dizileri fanı olarak zaten birçok diziyi beğeniyor olsam da bu dizi biraz daha fazla beğendiklerim arasında. Bir de oyuncular. Onları da çok sevdim. Hele de Seo Jung Hoo karakterini canlandıran Ji Chang Wook beni kendine hayran bıraktı. Dizide isim değiştirerek farklı bir hayat sürmek zorunda kalıyor ve iki rolün de hakkını veriyor. İki zıt karakteri de çok güzel bize yansıtıyor. Healer hali ile karizmasına, Bong Soo hali ile de şapşallıklarına bayıldım. Bayan başrol oyuncusu Chae Young Shin karakterini canlandıran Park Min Young da başarılı bir oyuncu. City Hunter dizisinde de çok beğenmiştim kendisini. Bunlarla birlikte dizide ki iki oyuncuyu çok uyumlu buldum. Zaten iki oyuncu o uyumu yakaladıklarında ortaya hep güzel şeyler çıkıyor.
                Dizide insanlardan uzak, yalnız yaşayan Seo Jung Hoo’nun tek hayali ıssız bir ada satın alıp yine yalnız, orada yaşayabilmektir. Bunun için de Healer takma adı ile teslimatcılık yapmaktadır. Müşterilerinin kimliği ile yada taslim edeceği şeyler ile ilgilenmeden sadece para karşılığı istenileni yapmaktadır. Bir gün aldığı iş sonrası teslimatı aldığı kişiden tesadüfen de olsa müşterisinin şirketinin adını duyar. Bu onun için sorun olmasa da, müşteri için kimliğinin deşifre olması sorundur. Bu sorundan kurtulmak için müşteri Healer ile iletişim kuran kişiyi öldürür ve olayı da Healer’ın üstüne yıkmaya çalışır. Kendini bu sorundan kurtarmak için işin peşine düşen Healer kendini çok farklı bir olayın içinde bulur. Onu yakalamak için yem olarak kullanıldığını düşündüğü Chae Young Shin ile daha yakın olabilmek için isim değiştirerek kızın yanında çalışmaya başlar. Tabi ki ilk başlarda, zamanla bu kıza aşık olacağından habersizdir. Seo Jung Hoo, onu beceriksiz ve korkak olarak gören  Chae Young Shin’e aşık olur. Chae Young Shin ise birkaç kez karşılaştığı ve hayatını kurtaran Healere aşık olmuştur. Onun yanı başında ki şapşal olduğunu bilmeden Healer ile karşılaşmayı beklemektedir. Ama kader onları bu kadarla bırakmaz ve bilmedikleri, geçmişe doğru uzanan bağları onların başını biraz derde sokar. Geçmişlerinden gelen bu bağ onlara ne olaylar yaşatacak ve onları nasıl bir son bekliyor bunlar dizide.
                Dizi için söylenebilecek o kadar çok şey varken düşünüyorum da olumsuz, eleştirebileceğim hiçbir şey bulamıyorum. Nu yüzden de izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.



























    Bu son resim de Ji Chang Wook hayranları için dizide ki halleri...
    Yorumlarınızı bekliyorum. Düşüncelerinizi bana yazın diyerek sizlere bugünlük vedamı ediyerum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder