13 Ocak 2016 Çarşamba

THE TİME WE WERE NOT IN LOVE

THE TİME WE WERE NOT IN LOVE



HAZİRAN 2015
Romantik Komedi

OYUNCULAR
Yoon Kyun Sang - See Hoo
Ha Ji Won - Oh Ha Na
Lee Jin Wook - Choi Won
Choo Soo Hyun - Lee So Eun


UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

     Merhaba Kore Dizi Severleri. Bu dizi hakkında ne söylesem bilemiyorum ki. Aslında izlerken biraz sıkıldım.  Konuyu mu sevemedim neden bilmiyorum ama başladığım diziyi yarım bırakmayı sevmediğim için kendimi biraz zorlayıp da izleyebildim diziyi. Kore dizilerinde izlemeye alışık olduğumuz birbirini kovalayan çok olay yoktu belki de o yüzden bana durağan gelmiş olabilir. Bir de açık söylemem gerekirse olaylar benim beklediğim yönde ilerlemedi. Aslında konu izlemeye başladığınızda kendini belli ediyor ama ben bu sefer beklenileni değil de daha farklı olsun istedim. Bu da izlerken sıkılmamı sağlamış olabilir. Tabi bu sizin de izlerken sıkılacağınız anlamına gelmiyor. Sizi de yanıltmak istemem bu yüzden yazımın tamamını okuyup daha kapsamlı bilgi sahibi olmanızı dilerim.
     Dizi 34 yaşına gelmiş başarılı iş kadını Oh Ha Na’nın (Ha Ji Won) hayatındaki aşk arayışını, kalp çarpıntılarını konu alıyor. Oh Ha Na her başı sıkıştığında yardımına gelen, hep yanında olan 17 yıllık arkadaşı Choi Won (Lee Jin Wook) ile yapışık ikiz gibi yaşamaktadır. İş dışında ki zamanının çoğunu Choi Won ile geçirmektedir ve Choi Won onun tüm dertlerinin ortağıdır. En azından Oh Ha Na böyle düşünmektedir. Aslında Choi Won onu liseden beri sevmektedir. 17 yıllık arkadaşlığın temelinde Oh Ha Na’nın bilmediği Choi Won’nun aşkı yatmaktadır. Bir de Ha Na’nın hayatına onu nişan günü bırakıp giden fakat hatalarından pişman olup kendini affettirmek için dönen eski sevgili See Hoo (Yoon Kyun Sang) girmiştir hiç beklenmedik bir anda. Oh Ha Na’nın kalbi tekrar çarpmaya başlayacak mı yoksa yanında sessizce ona aşık yaşayan arkadaşını mı fark edecek?
      Bunu izlemeye karar verirseniz göreceksiniz diyerek resimli ip uçlarımıza geçelim.






















































      Bu diziden de bu kadar. Yorumlarınızla bana eşlik ederseniz mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder