8 Ocak 2016 Cuma

BLOOD

BLOOD



ŞUBAT 2015
Tıbbi Fantastik Romaktik

OYUNCULAR
Ahn Jae Hyeon - Park Ji Sang
Gu Hye Sun - Yoo Ri Ta
Ji Jin Hee - Lee Jae Wook



UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

     Merhaba Kore Dizi Severleri. Bugün sizlere Blood dizisi hakkında bilgi verirken çok da heyecanlı değilim. Hatta benim için hayal kırıklığı diyebilirim. Dizi aslında iyi başladı. Hatta bu dizi de boşlukların olduğunu, bazı parçaların yerine oturmadığını düşünsem de son iki bölüme kadar çok da kötü diyemeyeceğim açıkçası. Bu cümleden de anladığınız gibi son iki bölümdü benim dizi hakkında ki düşüncelerimi olumsuzluğa sevk eden.
     Dizi de vampirler var ve geneli hastane de geçiyor. Bu yüzden kan görmek tabi ki kaçınılmaz oluyor. Ayrıca kabiliyetli bir robot da var dizide. Robotu ilk gördüğümde saçma buldum bi ısınamadım. Sonra da bu halime gülüp ‘’vampirlerin olduğu bir dizi de robotu mu yadırgıyorsun? ‘’ dedim kendime. Ama sonra robotu sevdiğimi de söylemem gerek sizlere.
     Bunların dışında dizi boyunca çelişkiler de görmedim değil. Mesela biraz tehlike olunca aynı evde kalıyor da sonrasın da o kadar olay yaşarken neden aynı evde kalınmıyor sorusunu sorduruyor senaryo ve cevabını da vermiyor.
     Dizinin buraya kadar olan kısmı benim için muhteşem olmasa da gayet iyi izlenebilirdi. Ama son iki bölümde benim düşünceme göre bekleneni vermemek, şaşırtmak ya da diziyi değişik yapmak için iyice saçmalamışlardı. Ucu açık bir son yapmaya çalışmışlar ama benim için güzel olmamıştı. İzlediğim son bana sanki devamı çekilecek izlenimi bıraktı. Bana göre bu hikaye çok daha güzel işlenebilirdi. Bütün bunları söyledikten sonra eklemek isterim ki bunlar benim fikirlerim. Herkes için aynı olmak zorunda değil tabi ki. Belki siz benden daha çok seversiniz diziyi.
    Kendi fikirlerimden sonra biraz da konusundan bahsetmek istiyorum. Fikirlerimle körelttiğim izleme isteğiniz belki konusunu beğenmeniz ile geri gelebilir.
     Dizide bir grup araştırmacı kazı alanında buldukları kanlı bez parçasından bir virüs yarattılar. Bu virüs vampir virüsü ve uzun yaşam vadediyor. Bu araştırmacılardan evli olan çiftin bir de çocuğu oluyor. Bu çocukta ailesi gibi enfekte yani vampir virüsüne sahip. Babası öldürülen çocuğu annesi alıp kaçırıyor ve tek başına büyütüyor. Kan içmeye karşı olarak büyüyen bu çocuk annesinin bulduğu bir ilaç sayesinde kan görmeye dayanabilir hale geliyor. Ormanda bir kızın hayatını kurtardıktan sonra doktorluğa karar veren bu genç ömrünü ailesini öldüren diğer enfekteleri bulmaya adıyor. Ailesini öldüren kişi onu yaptığı araştırmalara ortak etmek adına onu çalışacağı hastaneye çekmek için görebileceği bir ipucu yolluyor. Bir gün bulduğu ipucunun peşine düşüp ülkesine dönüyor ve o hastanede doktor olarak göreve başlıyor. Ondan sonra da olaylar birbiri arkasını izliyor.
     Benim anlatacaklarım buraya kadar. Bir de diziden resimlerimiz var onlara da bakmanızı öneririm.










































     Bu günlükte bu kadar. Yorumlarınızla bana eşlik ederseniz mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder