10 Ocak 2016 Pazar

OH MY VENÜS

OH MY VENÜS



KASIM 2015
Romantik Komedi

OYUNCULAR
So Ji Sub - Kim Young Ho
Shin Min Ah - Kang Joo Eun
Jung Gyu Woon - Im Woo Shik
Yoo In Young - Oh Soo Jin


UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

   Merhaba Kore Dizi Severleri. Çok lezzetli, tatlı, keyifli bir diziden bahsedeceğim size. Çok beğendiğimi söylemek istiyorum en başta. O yüzden hangi kelimelerle anlatsam bilemiyorum. Mutlu eden, güldüren, içleri kıpır kıpır yapan bir dizi olmuş. Tam Romantik Komedi diyebilirim. Hakkında çok konuşulan diziydi ‘’Oh My Venüs’’. İnsanların beklentileri de bu doğrultuda yükseldi. Bu yüzden beğenmeyip sıkıcı bulanlar olduğu gibi yılın dizisi diyenlerde oldu. O kadar abartabilir miyim bilmiyorum. Çünkü bu yıl çok güzel diziler vardı. Mesela benim favorilerimin ilki Kill MeHeal Me dizisidir. Ama Oh M Venüs'de ilk sırada olmasa da favorilerim arasına girdi. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum hele ki Romantik Komedi türdeki dizileri seviyorsanız hiç durmayın izleyin bu diziyi derim.
     Dizide yaşam koçu, antrenör Kim Young Ho karakterini canlandıran So Ji Sub’u zaten ayrı beğeniyorum. Daha önce Master’s Sun dizisinde izlediğimde de çok beğenmiştim. Bu dizide de aynı izlenimi bıraktı bende. Ona ciddi tavrın altında ki sıcak ve aşık roller çok yakışıyor. Bu dizide de öyle bi karakterle çıktı izleyici karşısına ve yine izleyiciyi kendine hayran bıraktı.
     Dizide Kang Joo Eun karakterini canlandıran Shin Min Ah’da gamzeleriyle ve oyunculuğuyla kendine hayran bıraktı izleyiciyi.
     Bunların yanında yan rolleri de es geçemeyeceğim. Hepsi birbirinden iyi oyunculuklar ile diziyi renklendirdiler. Birde bu dizide genç kızları ekran başına bağlayacak yakışıklı bolluğu da var demeden olmaz.
     Dizide kiloları ile başı dertte olan Kang Joo Eun 15 yıllık sevgilisinin onu terk etmesinden sonra yaşam koçu kimliğini gizli tutan Kim Young Ho ile karşılaşır. Kim Young Ho antrenörlüğünü yaptığı arkadaşı Joon Sung ve onun menejerliğini yapan arkadaşı Ji Young'a eşlik etmek için Kore’ye dönerken aynı uçakta fenalaşan Kang Joo Eun’a müdahale eder. İlk karşılaşma böyle iken John Kim’in kimliğinin karışan eşyalar ile Kang Joo Eun’ın eline geçmesiyle yollarının tekrar kesişmesi kaçınılmaz olur. Kang Joo Eun, ünlü yaşam koçunu kendi için sevgilisinden ayrıldıktan sonra karşısına çıkan zayıflama şansı olarak görür ve bu fırsattan yararlanmak ister. Kimliği eline alan Kang Joo Eun doğruca bu üç arkadaşın yanına gider. İlk başta Ji Yong’u John Kim zanneden Kang Joo Eun’ı buktırıp yakalarını bırakması için kıza ağır egzersizler yaptırır bu üçlü. Ama Kang Joo Eun yılmayarak devam eder. Azminin karşılığını gerçek John Kim ile tanışarak alır. Kim Young Ho artın Kang Joo Eun’ın yaşam koçudur ve hedefleri sağlıklı, zayıf bir vücuttur. Tabi her şey o kadar güzel değildir hayatlarında. Çocukluğundan beri hastanelerde çok vakit geçiren Kim Young Ho bir hastalıkla mücadele etmektedir. Aynı zamanda yönetici olmasının beklenildiği bir de şirket vardır. Tüm bunların arasında ona yaşam enerjisi verecek olan aşk da başlamak üzeredir.
    Sıkı bir yaşam koçu olan John Kim yani Kim Young Ho ve yemek yemeyi seven Kang Joo Eun’ı nasıl maraton beklemektedir? İnanmak başarmak için yeterli midir? Bunun gibi birçok soru ve cevap sizi dizide beklemektedir.
     İzlerken çok keyif aldığım bir Kore dizisi olan ‘’Oh My Venüs’’ benim beklentilerimi karşılayan güzel dizi olmuş diyerek izlemenizi tavsiye ediyorum.







  


 



 










     Verdiği kiloların ödülü olarak bir günlük Kang Joo Eun günü ilan edilir ve o ne isterse yapılır. Kang Joo Eun'da onlardan gün boyu hiç birşey yapmadan yatmalarını ister onlarda bunu resimle kanıtlar. Çok komikti...





































     Deli gibi resim paylaştım sanırım ama kendime engel olamadım. O kadar uğraştıktan sonra kıyıp da eleyemedim resimleri hazırladıklarımın birçoğunu paylaştım. İnşallah sıkılmazsınız diyerek yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder