9 Ocak 2016 Cumartesi

MASTER'S SUN

MASTER'S SUN



AĞUSTOS 2013
Romantik Komedi

OYUNCULAR
So Ji Sub - Joo Joong Won
Gong Hyo Jin - Tae Gong Shil
Seo In Guk - Kang Woo
Kim Yoo Ri - Tae Yi Ryeong




UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

     Merhaba Kore Dizi Severleri. Bu diziyi  bir çırpıda izleyip bitirdim ve size anlatmak için sabırsızlanıyorum. Dizi bu yılın dizisi olmamakla beraber çok da eskilere gitmediğimiz dizilerden bir tanesi. 2013 yapımı olan diziyi, eğer fantastik türdeki dizileri seviyorsanız beğeneceğinizi düşünüyorum. Çünkü Kore dizilerinde sıkça karşılaştığımız fantastik türde bir yapım. Fantastik türde ki dizi-filmler biraz göreli olarak beğeni topluyor. Bu türü seven biri olarak benim anlattıklarım ya da duygularım bu türü sevmeyen birine saçma gelebilir. Bu yüzden’’ ben bu türü sevmem ‘’ diyorsanız baştan söylemem gerek ki bu dizi de gerçek dışı olaylar mevcut. Bunun ile birlikte aşk da var tabi ki. Uzun lafın kısası benim izlerken sıkılmadığım hatta beğenerek izlediğim, nasıl izlediğimi bile fark etmeden hemen biten bir dizi diyebilirim.
     Konusuna gelince…  Yaşadığı bir kaza sonrası 3 yıl komada kaldıktan sonra uyanan Tae Gong Sil artık eskisi gibi değildir. O artık hayaletleri görebilmektedir. Bu durum onun eski hayatına dönebilmesini engelleyip, dış dünyadan soyutlamıştır. Korkmasına rağmen ondan yardım isteyen hayaletlere rahat bırakılmak için yardım etmektedir. Yine bir gün hayaletlere hiç inanmayan Joo Joong Won  ile karşılaşır. Joo Joong Won’a   ilk dokunduğu anda garip şeyler hisseden  Tae Gong Sil’in Onun hayaletleri uzaklaştıran bir sığınak olduğunu keşfetmesi ile olaylar da başlar. Tae Gong Sil sürekli Joo Joong Won’un yanında olmasını istemeye başlıyor çünkü ona dokunduğu anda etrafında ki hayaletler yok olmaktadır. Joo Joong Won bu durumu kendi leyhine kullanmak istemektedir. Çünkü başta inanmak istemese de onun da yanında hayalet vardır. Joo Joong Won’un yanında ki hayalette yıllar önce birlikte kaçırıldıktan sonra kaza yapıp hayatını kaybeden sevgilisidir. Oldukça şahibeli olan bu olayın altından da başka başka hikayeler çıkacak tabi ki. Bu şekilde birbirlerine yardımcı olmak için anlaşma yaparlar. Birlikte değişik olaylar yaşarlar. Sonrasında aralarında ki anlaşma aşka dönüşür ama birleşmek çok da kolay değildir. Zaten Kore dizilerinde de kolay aşk yoktur değil mi ?

     Sadece aşık olmak ilişki için yetecek mi? Aşk ardı arkası kesilmeyen olaylar arasında nasıl bir yer bulacak? Tae Gong Sil hayaletleri görmeye devam edecek mi? Bu soruların cevaplarını da izlerken bulacaksınız diyerek resimlere geçmek istiyorum.























































     Bu diziden de bu kadar. Yorumlarınızla benim yanımda olursanız mutlu olurum. Şimdiden herkese teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder