14 Ocak 2016 Perşembe

MARY STAYED OUT ALL NİGHT

 MARY STAYED OUT ALL NİGHT


KASIM 2010
Romantik Komedi

OYUNCULAR
Moon Geun Young - Mae Ri
Jang Keun Suk - Mu Gyul
Kim Jae Wook - Jung In
Hyo Jin Kim - Seo Joon



UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

     Merhaba Kore Dizi Severleri. Bugün size bahsedeceğim dizi Mary Stayed Out All Night. 2010 yapımı olmasına rağmen yeni izlediğim bir dizi. Belki birçoğunuz zaten izledi bu diziyi. Ben de benim gibi geç kalmış, henüz izlememiş olanlar için anlatmak istiyorum dizi hakkındaki düşüncelerimi. Dizinin konusundan önce oyuncularından biraz bahsetmek istiyorum. Aslında birçoğunu ilk izleyişimdi ama her birini rolünde beğendiğimi söyleyebilirim. Dizide Mae Ri karakterini canlandıran Moon Geun Young’u çok güzel bulmasam da çok sevimli bulduğumu söylemeliyim. Dizide Mu Gyul karakterini canlandıran Jang Keun Suk ise daha öncede beğenerek izledim kendisini. Oldukça yakışıklı olsa da şarkı söylerken gerçekten bir başka karizmatik oluyor. Bu dizide de bolca şarkı söylerken göreceğiz zaten.
     Dizi hakkında sahsi görüşlerim ise beni çok çarpmamış, çok etkilememiş olsa da izlerken keyif aldığım bir Kore dizisi diyebilirim. İçinde aşk var, o aşkı hissettirmek var daha ne olsun. Bir de çok kötü karakterler yoktu dizide. Ben bunu da seviyorum.Seyrederken dizinin bazı yerlerinde sanki daha iyi işlenebilir miydi dedirten boşluklar fark etsemde yine de güzeldi.
     Dizinin konusuna gelince Kore Dizilerinin kendini tekrarlayan bazı dizi konuları var öyle olmadığını söyleyebilirim.
     Dizide babası yüzünden sıkıntılı bir hayat yaşayan Mae Ri hiç kimseyle sevgili olmamış 24 yaşında genç kızdır. Birgün babası onu arkadaşının oğlu ile evlendirmek istediğini söyleyince Mae Ri de bu işten sıyrılmak için babasına oyun oynamaya karar verir. Bunun için de araba kazası ile tanıştığı Mu Gyul’u ikna eder ve evlilik yalanı söylerler Mae Ri’nin babasına. Tabi bunu söylerken babasının da arkadaşıyla, çocuklarından gizli yaptıkları evlilik kaydından haberi yoktur. Böylece olaylar arap saçına döner ve kimi zaman eğlenceli kimi zaman hüzünlü evlilik oyunu başlar. Mae Ri evlilikte kurtulmak için 100 günlük anlaşma yapar babası ve onun arkadaşıyla. Bu süre boyunca iki erkekle de zaman geçirmek zorunda kalır.
     Annesi gibi aşık olduğu adamla evlenmek isteyen Mae Ri, babasından aldığı maddi desteğin kesilmesini istemeyen ve bunun için babasının her dediğini yaparak bu evliliğe iş ilişkisi gibi bakan Jung In, son olarak da asla evlenmeyi düşünmeyen tek istediği müzikle uğraşmak olan Mu Gyul nasıl olurda bir aşk üçgeninde bulurlar kendilerini? İşte bu sorunun cevabı da dizide ve izlemeye karar verenler için onları bekliyor diyerek resimlerimize geçiyorum.


















     Bu diziden de bu kadar. Yorumlarınızla bana destek olursanız sevinirim. Herkese çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder