11 Ocak 2016 Pazartesi

SECRET GARDEN

SECRET GARDEN


2010
Fantastik Romantik Komedi

OYUNCULAR
Hyun Bin - Kim Joo Won
Ha Ji Won - Gil Ra Im
Lee Philip - Im Joung Soo
Kim Sa Rang - Yoon Seul
Yoon Sang Hyun - Oscar




UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

     Merhaba Kore Dizi Severleri. Size böyle hitap edip sonra da 2010 yapımı diziyi anlatmak biraz tuhaf olacak ama bir ihtimal izlemeyenler varsa mutlaka izlemeli diye düşünüp diziyi hatırlatmak istedim. Bu diziyi eğer izlemediyseniz zamanı geçti eski bu dizi deyip de sakın ola ki izlemekten kaçmayın. Hatta izlemeye başladığınızda ilk birkaç bölümde ‘’beklentilerim yüksekti, karşılamadı’’ deyip vazgeçmeyin izlemeye devam edin pişman olmayacaksınız. Kimi izleyeni ilk bölümde kimisini birkaç bölüm sonra olsa da kesin bir şey var ki etkileneceksiniz ve severek izleyeceksiniz.
     Dizinin erkek başrol oyuncusu, Kim Joo Won karakterini canlandıran Hyun Bin zaten bir çok hayranı olan, kendini kanıtlamış ve bana göre muhteşem bir oyuncu. Zaten Hyun Bin oldumu dizide ben başarısız bir yapım olabileceğine inanmıyorum. Ona eşlik eden Gil Ra Im karakterini canlandıran Ha Ji Won’nun oyunculuğunu da diyecek laf bulamıyorum, O da oldukça iyiydi. İlk bakışta ‘’olmamışlar mı acaba?’’ dediğim çifti sevdirince utandım yaptığım ön yargıdan. Sadece bu iki oyuncu mu iyiydi? Bu kadar mı? Değil tabi ki. Bu dizide ki tüm oyuncular belli kariyer sahibi oyuncular. Bununla birlikte her karakter de güzel çıkmış. Oscar karakterine bayıldım zaten. O peltek konuşması ve şapşallıkları ile bir star olan Oscar’ı canlandıran Yoon Sang Hyun bu dizinin olmazsa olmazlarındandı bence.
      Kore dizileri oldukça çeşitli konulara sahip ki sadece gerçeklikte takılıp kalmamışlar ve hayal güçlerini kullanmışlar.Bu Kore dizisinin oldukça ilginç konusu var.
     Bu dizide de ruhları yer değiştiren iki insan var. Bunlardan biri kibirli, burnu havada, kendi mağazasını yöneten, Kim Joo Won. Diğeri ise aksiyon dublörlüğü yapan asi kız Gil Ra Im. Bu ikisinin dolaylı olarak Oscar sayesinde yolları kesişiyor  ve Kim Joo Won ilk andan  karakterinden beklenmeyecek şekilde Gil Ra Im’den etkileniyor. İlk başlarda kendileri olarak karşılaşmalar ve ikili arasında diyaloglar devam ediyor. Sonra enteresan şekilde ormanda karşılaştıkları kadının verdiği içkiyi içip uykuya dalıyorlar. Kalktıkların da o da ne! Ruhlar yer değiştirmiş ve birbirlerinin bedenlerinde uyanıyorlar. Olayların seyri de birden değişiyor.
     Dizi sadece bedenlerin değişmesinden ibaret değil tabi ki. Bu olayların arasında aşkı da seyredeceğiz ve bunun gibi birçok olayı da. Bu dizi de tek bir aşk hikayesi yok. Başka aşk ve başka aşıklar da dizi de mevcut ve onlar da çok şekerler. Onların aşkını seyretmekte çok keyif vericiydi.
     Seyrettiğim Kore dizileri arasında en’lerimin arasındadır bu dizi. O kadar uzun anlatmak istiyorum ki bu diziyi. Ama bu kadar da kesiyorum biraz da meraklanıp izleyin diye. Biraz da resimlerle yardımcı olayım sizlere.





























     Bu diziden de bu kadar. Yorumlarınızla bana eşlik ederseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder